Kentridge se kuns: geskiedenisoptekenaar en toekomsvoorspeller

’N ANDER KYK OP BEKROONDE KUNSTENAAR

Kentridge se kuns: geskiedenisoptekenaar en toekomsvoorspeller

Die kontemporêre kunstenaar William Kentridge is dié week met een van die grootste kunspryse ter wêreld bekroon. Terwyl ’n oorsig van sy werk nou by Zeitz MOCAA en die Norval-stigting te sien is, het HENK SERFONTEIN sy seminale animasiefilm Johannesburg Second Greatest City After Paris in Amsterdam herbesoek

DIS 'n verbysterende ervaring om deur 40 jaar se kuns van sekerlik een van Suid-Afrika se mees gevierde kontemporêre kunstenaars te stap. Dié oorsig van William Kentridge se werk, Why should I hesitate: Putting drawings to work, is tans by die Zeitz MOCAA in Kaapstad te sien.

Terselfdertyd word Why Should I Hesitate: Sculpture, ’n keur uit sy driedimensionele werk die afgelope 19 jaar, by die Norval-stigting in Steenberg uitgestal.

Dit val saam met die nuus dat Kentridge die Praemium Imperiale-prys gewen het, wat jaarliks aan kunstenaars in vyf kategorieë toegeken word, en as die kunswêreld se “Nobelprys” beskou word.  ..

Slegs Vrye Weekblad-intekenare kan hierdie artikel lees.

Teken nou in vir volle toegang tot alle Vrye Weekblad-inhoud.

Reeds ’n intekenaar? Kliek “Meld aan” om voort te gaan

Vir nuwe VWB 3.0-navrae: WhatsApp 071 170 8927 (net vir teksboodskappe) of stuur 'n e-pos aan hulp@vryeweekblad.com.