’n Moegoe gaan na die Istanbul-biënnale en sien net politics
DIE SEWENDE KONTINENT
’n Moegoe gaan na die Istanbul-biënnale en sien net politics
ISMAIL LAGARDIEN bieg dat hy eintlik bitter min van kuns weet, maar wat hy wel weet, is dat die ware Istanbul nie by vanjaar se Biënnale weerspieël word nie. Waar is die oorlog en die opstande? Hy deel van die roerendste werke en oomblikke by dié kunsfees.
EK weet niks van kuns af nie. Oukei, dis nie heeltemal waar nie. Ek weet bitter min van kuns af.
As jy met “kuns” bedoel skilder, teken, beeldhouwerk, dinge in ’n tipe formasie (jammer, “installasie”) sit en dit bo-op 'n staander rangskik sodat mense daarna kan kyk, dan weet ek amper niks nie. Om die waarheid te sê probeer ek nog uitpluis wat die verskil is tussen 'n triptiek en 'n dipstiek is.
Op 'n ernstiger noot: My smaak in kuns is eintlik nogal konserwatief. Dink ek. Die wellustige (walglike) mans in Edgar Degas se werk is prikkelend, en sy gebrek aan respek teenoor vroue is obseen en onverbiddelik, maar hy, en Toulouse-Lautrec, bly maar my gunsteling-skilders...
Slegs Vrye Weekblad-intekenare kan hierdie artikel lees.
Teken nou in vir volle toegang tot alle Vrye Weekblad-inhoud.
Reeds ’n intekenaar? Kliek “Meld aan” om voort te gaan
DIE SEWENDE KONTINENT
’n Moegoe gaan na die Istanbul-biënnale en sien net politics
ISMAIL LAGARDIEN bieg dat hy eintlik bitter min van kuns weet, maar wat hy wel weet, is dat die ware Istanbul nie by vanjaar se Biënnale weerspieël word nie. Waar is die oorlog en die opstande? Hy deel van die roerendste werke en oomblikke by dié kunsfees.
Deel
EK weet niks van kuns af nie. Oukei, dis nie heeltemal waar nie. Ek weet bitter min van kuns af.
As jy met “kuns” bedoel skilder, teken, beeldhouwerk, dinge in ’n tipe formasie (jammer, “installasie”) sit en dit bo-op 'n staander rangskik sodat mense daarna kan kyk, dan weet ek amper niks nie. Om die waarheid te sê probeer ek nog uitpluis wat die verskil is tussen 'n triptiek en 'n dipstiek is.
Op 'n ernstiger noot: My smaak in kuns is eintlik nogal konserwatief. Dink ek. Die wellustige (walglike) mans in Edgar Degas se werk is prikkelend, en sy gebrek aan respek teenoor vroue is obseen en onverbiddelik, maar hy, en Toulouse-Lautrec, bly maar my gunsteling-skilders...
Slegs Vrye Weekblad-intekenare kan hierdie artikel lees.
Teken nou in vir volle toegang tot alle Vrye Weekblad-inhoud.
Reeds ’n intekenaar? Kliek “Meld aan” om voort te gaan
Vir nuwe VWB 3.0-navrae: WhatsApp 082 897 2721 (net vir teksboodskappe) of stuur 'n e-pos aan hulp@vryeweekblad.com.
Deel
-
Deel
Ismail Lagardien
SkrywerIsmail Lagardien skryf al van toeka se dae af. Hy is 'n rubriekskrywer wat worstel met die realiteit om hom. Hy was op die sekretariaat van die nasionale beplanningskommissie en is 'n besoekende professor by Wits se Skool vir Regeerkunde.