Die flambojante peetma van punk het op Donderdag 29 Desember uit die stryd getree ’n halfeeu nadat sy ’n revolusie in die Britse modewêreld begin het en ná dekades van aktivisme. Veertig dae voor haar dood het sy ’n laaste geleentheid benut om die establishment uit te trap, skryf ANNELIZE VISSER.
’N UITSTALLING met die titel Knitwear – Chanel to Westwood het onlangs by die Dovecot-kunskompleks in Edinburg, Skotland, geopen. Dit bied ’n breë oorsig van brei- en hekelmodes uit die laaste 100 jaar – van onderklere uit die lap-en-kom-klaar-era van die Tweede Wêreldoorlog tot by versamelstukke uit die wêreld van haute couture.
Die titel sinspeel eweneens op die tydvak as op hierdie uiteenlopendheid. Tussen wilde Westwood en klassieke Chanel lê daar immers ’n wye land, een waar vroue in my portuurgroep dekades lank pligsgetrou en partymaal vergeefs na hulle stylbestemming soek.
Ons is tegelykertyd die tydgenote van Westwood en die erfgename van Chanel. Modebevryders albei, maar waar die een ons van Victoriaanse korsetware wou verlos, het die ander die korset as kleredrag herskep. Terwyl die een gemaan het dat ware elegansie van eenvoud afhang, het die ander ons tot oordaad en selfvertoon aangehits...
Registreer gratis om hierdie artikel te lees.
Hallo! Welkom by Vrye Weekblad. Ons inhoud is nou in Afrikaans én Engels beskikbaar.
Al wat jy hoef te doen om gratis te begin lees, is om met jou e-pos te registreer en ’n wagwoord te skep.
Om dit te doen, kliek eenvoudig op “REGISTREER”.
Reeds geregistreer? Kliek op “MELD AAN” om voort te gaan.
AKTIVISME/PUNK/ROKKE
Die versoeking van Vivienne Westwood
Die flambojante peetma van punk het op Donderdag 29 Desember uit die stryd getree ’n halfeeu nadat sy ’n revolusie in die Britse modewêreld begin het en ná dekades van aktivisme. Veertig dae voor haar dood het sy ’n laaste geleentheid benut om die establishment uit te trap, skryf ANNELIZE VISSER.
Deel
’N UITSTALLING met die titel Knitwear – Chanel to Westwood het onlangs by die Dovecot-kunskompleks in Edinburg, Skotland, geopen. Dit bied ’n breë oorsig van brei- en hekelmodes uit die laaste 100 jaar – van onderklere uit die lap-en-kom-klaar-era van die Tweede Wêreldoorlog tot by versamelstukke uit die wêreld van haute couture.
Die titel sinspeel eweneens op die tydvak as op hierdie uiteenlopendheid. Tussen wilde Westwood en klassieke Chanel lê daar immers ’n wye land, een waar vroue in my portuurgroep dekades lank pligsgetrou en partymaal vergeefs na hulle stylbestemming soek.
Ons is tegelykertyd die tydgenote van Westwood en die erfgename van Chanel. Modebevryders albei, maar waar die een ons van Victoriaanse korsetware wou verlos, het die ander die korset as kleredrag herskep. Terwyl die een gemaan het dat ware elegansie van eenvoud afhang, het die ander ons tot oordaad en selfvertoon aangehits...
Registreer gratis om hierdie artikel te lees.
Hallo! Welkom by Vrye Weekblad. Ons inhoud is nou in Afrikaans én Engels beskikbaar.
Al wat jy hoef te doen om gratis te begin lees, is om met jou e-pos te registreer en ’n wagwoord te skep.
Om dit te doen, kliek eenvoudig op “REGISTREER”.
Reeds geregistreer? Kliek op “MELD AAN” om voort te gaan.
Vir nuwe VWB 3.0-navrae: WhatsApp 082 897 2721 (net vir teksboodskappe) of stuur 'n e-pos aan hulp@vryeweekblad.com.
Verwante Artikels
Frankryk het Dior en Suid-Afrika het MaXhosa
Zef én avant garde: Ontmoet Anna Verloren
Die ‘onsigbaarheid’ van ouer vroue
Deel
-
Deel
Annelize Visser
JoernalisAnnelize Visser is ’n skrywer en vertaler en was tot in 2021 lid van die Vrye Weekbladspan. Sy werk tans as storieverteller by ’n internasionale gesondheidsorgprojek. Sy woon in Darling, maar vermoed sy is nie regtig vir die platteland bestem nie.