Van grootword op Riversdal tot die kruin van internasionale dekor-joernalistiek. As redakteur van Elle Décor het Laureen Rossouw diep betrokke geraak by Suid-Afrikaanse ontwerp en ontwerpers. Dit bly ’n passie. Nie net om ons unieke aanslag internasionaal te bevorder nie, maar ook om meer Suid-Afrikaners daaraan bekend te stel.
MODERN IS NIE MOOI OF LELIK NIE
Die Handelshuis
Dis die storie van oom Eppie met sy nekdoeke en pastelkleurige safaripakke en ook van die weeskind Abie met die vinnige vingers wat LAUREEN ROSSOUW se steelmaat was binne die grense van ’n klein dorpie.
Deel
IN 1961 het alles verander. Ons het oorgeslaan van pond en sjielings na rand en sent, Suid-Afrika het ’n republiek geword, my familie het plaas toe getrek en Riversdal het ’n Handelshuis gekry. Die Handelshuis was die middelpunt en die hoogtepunt waarom alles in ons dorp gedraai het. Hier kon jy enigiets koop wat jou hart begeer. Dorp toe gaan beteken Handelshuis toe gaan.
Die Handelshuis was modern. Daar was nie ’n mooi of ’n lelik in modern nie.
Modern beteken skuins lyne, plat dakke en ongelyke mure...
Slegs Vrye Weekblad-intekenare kan hierdie artikel lees.
Teken nou in vir volle toegang tot alle Vrye Weekblad-inhoud.
Reeds ’n intekenaar? Kliek “Meld aan” om voort te gaan
Vir nuwe VWB 3.0-navrae: WhatsApp 082 897 2721 (net vir teksboodskappe) of stuur 'n e-pos aan hulp@vryeweekblad.com.
Verwante Artikels
Styl, Schopenhauer, C.R. Swart en Shaka
Kaapstad se ou-nuwe marshmallow-gebou
Die blink maar donker wêreld van drag
Van stiksels en kopfops tot lieg oor die prys
Die disko by die Bellevue-hotel
Groene skoene en ’n fes uit Marrakesj
Deel
-
Deel
Laureen Rossouw
Redakteur: Vrye TydskrifVan grootword op Riversdal tot die kruin van internasionale dekor-joernalistiek. As redakteur van Elle Décor het Laureen Rossouw diep betrokke geraak by Suid-Afrikaanse ontwerp en ontwerpers. Dit bly ’n passie. Nie net om ons unieke aanslag internasionaal te bevorder nie, maar ook om meer Suid-Afrikaners daaraan bekend te stel.