DIS middeldag, Pretoria bák. Die binneruim van Gerard Moerdyk se ontwerp, die Ooskerk, is genadiger. Amber loodglasvensters tem die verterende lig om hom. Nie ’n haar uit plek nie, ’n knarskoel geur omgeef hom.
Op die kerkbankie klink sy artikulering na meditasie.
Kunskaleidoskoop..
Slegs Vrye Weekblad-intekenare kan hierdie artikel lees.
Teken nou in vir volle toegang tot alle Vrye Weekblad-inhoud.
Reeds ’n intekenaar? Kliek “Meld aan” om voort te gaan
ONDERHOUD
Beskeie klawerkoning
Die befaamde konsertpianis en Steinway-kunstenaar Charl du Plessis gesels met MICHÈLE MEYER oor sy musiekstorie.
Deel
DIS middeldag, Pretoria bák. Die binneruim van Gerard Moerdyk se ontwerp, die Ooskerk, is genadiger. Amber loodglasvensters tem die verterende lig om hom. Nie ’n haar uit plek nie, ’n knarskoel geur omgeef hom.
Op die kerkbankie klink sy artikulering na meditasie.
Kunskaleidoskoop..
Slegs Vrye Weekblad-intekenare kan hierdie artikel lees.
Teken nou in vir volle toegang tot alle Vrye Weekblad-inhoud.
Reeds ’n intekenaar? Kliek “Meld aan” om voort te gaan
Vir nuwe VWB 3.0-navrae: WhatsApp 082 897 2721 (net vir teksboodskappe) of stuur 'n e-pos aan hulp@vryeweekblad.com.
Verwante Artikels
Rockmusiek se belangrikste dag
Dobrou Noc, Milan Kundera
Alles word moontlik in Makhanda
‘Ek verloor ’n Sekoto-tekening in Parys’
Punkrocker Patti balanseer vrees en vreugde
Deel
-
Deel
Michèle Meyer
SkrywerMichèle Meyer skryf oor alles wat sy moontlik kan. Sy is die wenner van die 2017 US Woordfees/Du Toitskloof-kortverhaalkompetisie. Sy woon in Pretoria en hou daarvan.